les meves coses

Hola em dic Carlota Ribot Cervantes, tinc 11 anys i vic a Das.
M'agrada patinar sobre gel, la meva millor amiga es diu Berta Casanovas Niubò i ens vam coneixer al 2008. Vaig a l'escola Sant Serni de Prats i Sansor.

viernes, 10 de diciembre de 2010

Aquesta soc jo

hola em dic Carlota Ribot Cervantes tinc 11 anys i visc a Das.
La meva millor amiga es  diu Berta Casanovas Niubó i es molt sinpatica i molt bona  i es tic molt orgullosa de ser la seva amiga.
Vaig a l'escola Sant Sernit de Prats i Sensor

6 comentarios:

  1. Hola Carlotita como te va la vida?

    ResponderEliminar
  2. Hola Carlota que tal ?? patinadora que viu a Das jajaja

    ResponderEliminar
  3. holaaa, gracies pel teu comentari adeu

    ResponderEliminar
  4. Carlota tu tambe ets molt llesta.. jo nomes quan vui jajaj

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Hula carloti para cuando nueva actualización, mala espina con to my love

    ResponderEliminar